Σάββατο, Σεπτεμβρίου 27, 2014

Ιαπωνική τριάδα

Καλησπερα!Καλη χρονια να εχουμε και ας ελπίσουμε όταν ερθει η ώρα για την σούμα το ταμείο να μην ειναι..μείον!Οι πρώτες μου προτάσεις ειναι
απ το ιαπωνικό πρωτάθλημα στο οποιο δεν πονταρω συχνά μέχρι τωρα,αλλα όσες φορές το έχω κανει δεν το έχω μετανιώσει.. Αρχικά,μου αρέσει ο άσσος της Ναγκογια που δείχνει να ειναι σε ανοδική πορεία απέναντι στην Νιιγκατα η οποία προέρχεται απο 6 συνεχόμενες εκτός έδρας ήττες..Σύμμαχος μας κ η παράδοση γι αυτο το σημειο(7-1-1). Το δεύτερο σημείο που επιλέγω ειναι η Γιοκοχάμα η οποία κοντραρεται στην έδρα της απέναντι στην Βεντφορετ η οποία δείχνει ανίκανη να πάρει βαθμούς εκτός έδρας(0-2-6 στα τελευταια 8 εκτός) και βασίζεται αποκλειστικά στην έδρα της για να επιβιώσει στην κατηγορία. Τελευταια μου πρόταση ειναι ο άσσος της Καβασακι η οποία θελει να μείνει σε τροχιά τίτλου και υποδέχεται την σαφώς κατώτερη Σεντάι..Προς αυτή την κατεύθυνση με οδηγούν η ισχυρή έδρα της γηπεδούχου καθώς και οι πέντε συνεχόμενες ήττες της Σεντάι. Αυτά προς το παρόν,τα λέμε ξανά αύριο..αυτή την τριάδα θα την παίξω αλλα με χαλαρή διάθεση και έρχεται σ/κ για πιο δυνατά πονταρισματα..Καλό βράδυ!

Τριάδα: 

Ναγκογια-Νιγκατα 1 (2.15) 
Γιοκοχάμα-Βεντφορετ 1 (2.00) 
Καβασακι-Σεντάι 1 (1.53)

ΣΥΝΟΛΟ : 6.57